mandag 19. januar 2009

Vi er på tur







Endelig fremme i Thailand. I går landet vi, og dro rett på besøk hos Anne Britt og Arne. De er misjonærer og bor fint til. Alle misjonærene i Bangkok var tilstede, og vi koste oss med hjemmelaget Thaimat. utrolig raust å ta en gruppe hjem på den måten. Og veldig, veldig hyggelig. I dag har vi fått god innføring i mange prosjekter, og vært på "home of grace" Nådehjemmet. Et hjem for enslige mødre. Sterkt og interesant. Noen av gutta har fått betilt dress, jentene masasje og Ragnhild har vært hos tannlgen. En god historie vi kan ta en annen gang.

Alt vel fra Thailand-

5 kommentarer:

  1. Hei pappa! :)
    ser at du har det flott i Thailand, misunner det med thaimat og massasje...
    legg ut MASSE bilder så vi får se hvordan dere har det! her hjemme er det flott, selv om jeg har blitt forkjølet etter turen.:( jeg skal kjøpe en ny og varmere sovepose til neste gang.
    N.O og Eirik har vært på et forskningssenter i dag, jeg tror han syns det var veldig morsomt. De lagde iskrem og lærte om atomer og molekyler. Her hjemme blåser det og er kaldt. Men jeg tar bare på de nye lilla tøflene mine, så går alt bra. alle katter og fisker lever, selv om yngelen antakelig vis er spist opp. en liten opdatering over hva som skjer her hjemme.
    klem Mari

    SvarSlett
  2. heihei :D
    i dag er jeg hjemme fra skolen, jeg er så forkjøla.
    klem Mari

    SvarSlett
  3. Hils Ane så masse fra mamma.

    SvarSlett
  4. Pass godt på Gunnar :-)
    Hilsen kona!

    SvarSlett