mandag 6. april 2009

Verdens nest høyeste


Gutta på Skydeck sears tower 600 meter høyt

Chicago skyline

U.S Celluar field. Chicago White Sox' hjemmebane



Høy bygning - Sears tower

se hvem jeg møtte! En papp-Obama!

NilsO er fotograf - Sjekk ny Sox-caps


I dag var det sithseeing for alle penga. ar kjørt rundt å sett hele byen. Høydepunktet (he -he), var nok det som i mange år var verdens høyeste bygning, sears towers. over 600 meter høy. Fantastisk bygning, med en vanvittig utsikt. Man kan se fire stater herfra, men litt dårlig sikt i dag. Ellers var vi på Navy Pier og spiste kvelds på Dennys.
Fin dag, med mye buss og bading i bassenget.

6 kommentarer:

  1. Hei på dere! Det ser jo veldig kjekt ut å være i Chicago. Vi er tilbake fra fjellheimen. Mari er ikke helt i form så vi tar det med ro her hjemme resten av påsken. Hun prøvde seg på snowboard i dag - tøff jente. Anne Grethe og Kirsti har vært her i kveld. Kos dere videre! Det blir kjekt å få dere hjem...

    Klem fra mamma / Inger

    SvarSlett
  2. hei! ser morsomt ut, men dere har glemt noe...
    "hva da?" spør du. "Meg!" sier jeg.
    i dag har jeg ryddet hele skapet mitt, når jeg gir bort de klærne jeg ikke bruker er det ikke så altor mye igjen. Heldige Sunniva får en IKEA-pose med avlagte klær. ganske stolt av meg selv som snowboardproff (he-he?). ha det kjekt, men kom snart hjem. klem Mari :D

    SvarSlett
  3. PS! Papp-obama var UTROLIG tøff!! xD

    SvarSlett
  4. Nei Mari, vi har ikke glemt deg. Fint at skapet er tomt, for NilsO og jeg skal til Factory Outlet. Der skal vi shoppe klær, sko og treningstøy.

    Tror nok vi finner noe til deg også. Skulle ønske dere var med

    SvarSlett
  5. Men, men, men.....fikk dere baseball billetter eller ikke? Og hvem var det som vant? Sox? eller Royals?

    SvarSlett